Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met het BLUE Contact Center via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl.

Alle vragen rondom Corona
De geldigheid van mijn voucher en/of e-ticket is verstreken, kan ik deze nog gebruiken?

Ja, indien je vouchers in je bezit hebben welke op 19 december 2021 nog geldig waren hebben we verlengd met de periode dat we gesloten zijn geweest. Dit is exact 38 dagen en de nieuwe geldigheid is reeds verwerkt in onze systemen. Je kunt reserveren met dezelfde vouchercodes met de vernieuwde geldigheid.

Let op! Vouchers welke niet meer geldig waren op 19 december 2021 zijn niet verlengd en zijn dus niet meer geldig.

Ik heb tickets gekocht maar wil deze aankoop ongedaan maken, kan dat?

Nee, het is niet mogelijk om reeds aangekochte tickets te retourneren. Op alle aankopen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing en daar bovenop ook nog de specifieke voorwaarden welke op je ticket vermeld staan. 

Wellness abonnement
Is vooraf reserveren noodzakelijk met een wellness abonnement?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Ook voor abonnementhouders. Dit kan maximaal 14 dagen vooruit via onze website. Klik hier om direct jouw bezoek te reserveren.

Kan ik een wellness abonnement afsluiten bij BLUE?

Het is niet mogelijk om een wellness abonnement af te sluiten. Wij bieden 10- en 25-badenkaarten aan. Deze badenkaarten zijn gedurende het jaar uitsluitend online verkrijgbaar - klik hier. Na aankoop zijn de badenkaarten één jaar geldig en niet persoonsgebonden. Dit houdt in dat je een badenkaart kunt delen met bijvoorbeeld je partner, saunamaatje of vriend of vriendin.